вгору

Щодо можливості виправити помилку в Повідомленні про подання пояснень у разі блокування податкової накладної

Нагадаємо, що Порядок зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних затверджено постановою Кабміну від 21.02.2018 р. №117 (далі – Порядок № 117).

У разі зупинення реєстрації ПН/РК в ЄРПН контролюючий орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику податку квитанцію про зупинення реєстрації ПН/РК. Така квитанція є підтвердженням зупинення реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації ПН/РК зазначаються, зокрема, пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття контролюючим органом рішення про реєстрацію ПН/РК в ЄРПН.

Письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 Порядку №117, платник податку подає до органів ДФС в електронній формі засобами електронного зв’язку.

Пояснення та копії документів подаються у вигляді Повідомлення про подання пояснень та копій документів щодо податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрацію яких зупинено (J(F)1312603).

Чинним законодавством не передбачено виправлення помилок в Повідомленні.

При отриманні платником квитанції про неприйняття документу такий платник має право надіслати Повідомлення з правильними даними.

Про це зазначила ДФС у Тернопільській області.

До відома наших користувачів! Письмові пояснення та копії документів, зазначених у п. 14 цього Порядку, платник податку має право подати до контролюючого органу протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов’язання, відображеного у ПН/РК. Повідомлення (J(F)1312603) зручно подавати у програмі M.E.Doc.

Також у Блозі бухгалтера читайте:

Змінено порядок блокування податкових накладних;

Блокування податкових накладних: зразок заповнення скарги;

ДФС оприлюднила Критерії ризиковості платників податків та здійснення операцій.