вгору

Лідери #Безпаперу: Бітрікс24 впроваджує ЕДО від Linkos Group

24.07.2019

Щороку все більше компаній обирають рішення для електронного документообігу з контрагентами (далі ЕДО), які дозволяють відмовитись від паперової рутини. Готовність до цифровізації добре видно по лідерах ринку, що вже перейшли на ЕДО та активно популяризують його поміж своїх партнерів і клієнтів. Серед провідних компаній, які обрали для себе цифрову альтернативу паперу — лідер на ринку CRM-систем у бізнес-сегменті — Бітрікс24.

 

Бітрікс24 обрав модуль FlyDoc — підсистему для обміну первинною документацією в електронному вигляді, розроблену спеціально для користувачів облікової системи 1С: Підприємство. Увесь обмін е-документами відбувається у звичному інтерфейсі 1С, без необхідності  встановлювати додатковий софт, навчатися новому. 

 

Ще більше можливостей для е-обміну

Linkos Group — єдина компанія на ринку, яка запропонувала лінійку програмних рішень для автоматизації обміну юридично значущими документами, що враховують індивідуальні потреби бізнесу:

  • програма M.E.Doc, яку використовує більшість українських підприємств;

  • FlyDoc — модуль для користувачів 1С;

  • Saas-рішення СОТА, для тих підприємців, які віддають перевагу вебрішенням та  цінують мобільність і гнучкість.

Модуль FlyDoc, як і інші рішення Linkos Group, підключені до платформи ПТАХ. Це дозволяє користувачам 1С обмінюватися е-документами з партнерами та клієнтами, які використовують програми: M.E.Doc, СОТА, FlyDoc, а також Fredo. А за словами представника компанії Бітрікс24 — це більш, ніж 50% від усіх їхніх покупців. 

 

«Платформа ПТАХ, завдяки реалізованим єдиним стандартам обміну, дозволяє кожному розробнику софта на ринку долучитись до обміну «усіх з усіма», не обмежуючи користувачів роботою з власним софтом».

 

 

Робота з вхідними документами безкоштовна

Усі вхідні документи для контрагентів безкоштовні. Вони можуть отримати е-документ, погодити чи відхилити, додавши коментарі — причини з яких документ був відхилений. Це суттєво спрощує комунікацію та пришвидшує процес погодження документів.  

 

Чому ЕДО набуває популярності?

Електронний документообіг це дбайливе ставлення до навколишнього середовища, адже щороку вирубують гектари лісів задля виробництва паперу. Та цю втрату людство відчує лише згодом. Якщо говорити про істотні переваги для бізнесу, які кожна компанія бачить одразу, то це:

  • миттєвий обмін документами;

  • новий рівень ділових відносин, які стають прозорими і контрольованими;

  • десятки або й сотні тисяч гривень економії щороку.

 

Що спонукало Бітрікс24 до переходу на ЕДО?

Оптимізація роботи. З ЕДО не потрібно роздруковувати документи, ставити на них «мокру» печатку та підпис, замовляти кур’єрські послуги, щоб доставити документи. Ці ж самі документи відтепер існують у е-форматі, їх просто підписувати за допомогою КЕП і в один клік відправляти контрагенту.

 

Швидкість та полегшення життя співробітників. ЕДО — особливо вигідно та зручно при роботі з великою кількістю партнерів. Робота з е-документами — це не лише швидкий обмін, а й істотне полегшення життя своїм співробітникам, яким більше не потрібно масово обробляти, заповнювати і пакувати стоси паперу. Тож обмін, який раніше потребував досить багато часу на обробку документів, та загалом займав від дня — у кращому випадку — до одного тижня, відтепер займає лічені хвилини.

 

Безпечне зберігання. Завдяки ЕДО, більше жодних загублених чи зіпсованих документів. Усі ваші документи надійно збережені у електронному архіві в єдиній базі даних. При такому підході безповоротно втратити важливу інформацію фізично неможливо.

 

10 переваг роботи з FlyDoc

1.    Робота у звичному інтерфейсі 1С, без додаткового ПЗ

2.    Обмін з користувачами — M.E.Doc, СОТА, FlyDoc або Fredo

3.    Безлімітний обмін за фіксовану вартість

4.    Вхідні документи для контрагентів безкоштовні

5.    Можливість для контрагентів погоджувати чи відхиляти документи

6.    Оптимізація робочого процесу — миттєвий е-обмін

7.    Спрощення життя співробітників, які працюють з документами

8.    Скорочення часу на обробку документів

9.    Безпечне зберігання документів у електронному архіві

10.  Підтримка роботи з захищеними носіями, що наразі є вимогою ДФСУ

 

З 1-го серпня 2019 року Бітрікс24 переходить на електронний документообіг з контрагентами, що було анонсовано на офіційному ресурсі компанії. Тож долучайтесь до сучасного та цілком законного е-обміну  документами.

 

З питань впровадження ЕДО телефонуйте до нас: (044) 206 72 15.

 

Нагадуємо, що для користувачів M.E.Doc усі ВХІДНІ документи БЕЗКОШТОВНІ. І ми щомісяця даруємо 50 вихідних документів

 

Зробіть власний обмін швидким, простим та контрольованим!