вгору

Чи можна переслати трудову книжку поштою?

Відповідно до п. 4.1 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженої наказом Мінпраці, Мiн’юсту, Мiнсоцзахисту населення від 29.07.1993 р. № 58 (надалі – Інструкція № 58), власник або уповноважений ним орган зобов’язаний видати працівнику його трудову книжку в день звільнення. Запис про звільнення повинен бути внесений до неї.

Якщо працівник відсутній на роботі в день звільнення, роботодавець у цей день надсилає працівникові поштове повідомлення із вказівкою про необхідність отримання трудової книжки (п. 4.2 Інструкції № 58).

Бажано надсилати таке повідомлення рекомендованим листом «з повідомленням» роботодавця про отримання листа працівником. У разі виникнення трудового спору, у роботодавця буде додатковий доказ щодо відсутності його вини у затримці видачі працівнику трудової книжки.

Пересилання трудової книжки поштою з доставкою на зазначену адресу допускається лише за письмовою згодою працівника.

У випадку, коли письмової згоди на пересилання трудової книжки поштою керівництвом не отримано, слід керуватися п. 6.2 Інструкції № 58. Відповідно до нього трудові книжки та їх дублікати, що не були одержані працівниками при звільненні, зберігаються протягом 2-х років у закладі окремо від інших трудових книжок працівників, які перебувають на роботі. По закінченню цього строку незатребувані трудові книжки (їх дублікати) зберігаються в архіві протягом 50 років. Після цього їх можна знищити в установленому порядку.

Про це повідомило ГУ Держпраці у Кіровоградській області.

Про те, що найменування посади в трудовій книжці має відповідати Класифікатору професій – читайте у Блозі бухгалтера та розділі Інформер програми M.E.Doc.

Нагадуємо, ще у жовтні 2019 року міністр Кабінету Міністрів Д. Дубілет анонсував законопроект про відміну трудових книжок.