вгору

Дайджест цікавого функціоналу та інструкцій від M.E.Doc

Для зручності наших користувачів розпочинаємо цикл щомісячних публікацій цікавого функціоналу та корисних інструкцій від M.E.Doc. У цьому матеріалі пропонуємо огляд за вересень 2019 року.

Нагадаємо, що у Блозі бухгалтера і в розділі Інформер програми M.E.Doc щодня Ви знайдете найважливіші новини, які стосуються бухгалтерів, роз’яснення контролюючих органів, корисні інструкції щодо роботи та приклади заповнення звітності від наших експертів.

1. Посилання на документ.

У M.E.Doc додана можливість згенерувати посилання на необхідний документ та відправити це посилання контактній особі контрагента на e-mail. Дана функція буде корисною у випадку, якщо контрагент або його окремі контактні особи (наприклад, водій/експедитор перевізника) не може використати своє ПЗ для узгодження та підписання е-документа, або таке ПЗ у контрагента відсутнє (наприклад, ФОП).

Ця функція доступна для первинних документів, які були відправлені у M.E.Doc, починаючи з версії 11.01.019. Докладніше читайте у матеріалі:

Відправка посилання на документ представникам контрагента: інструкція користувачу

Крім того, починаючи з версії програми 11.01.022, розширено функцію опрацювання первинних документів за посиланням. А саме, було реалізовано створення та відправку посилання на первинний документ для підписання співробітниками підприємства-відправника. Функція працює у пілотному режимі. Докладніше читайте у релізі до оновлення 11.01.022.

2. Створення ярликів первинних документів.

У програмі додано можливість створювати ярлики та призначати їх обраним документам (оновлення 11.01.019). Для відображення ярлика у таблиці модуля Первинні документиРеєстр первинних документів додано поле Ярлик. Ярлики доступні лише для документів, що знаходяться у роботі. Для документів, що переміщені у архів, ярлики не зберігаються. Докладно про те, як створювати ярлики читайте у релізі до оновлення 11.01.019.

3. Багатосторонній обмін первинними документами.

Нагадаємо, що в оновленні 11.01.009, яке вийшло у червні 2019 року, була реалізована можливість багатостороннього обміну первинними документами. За допомогою цієї функції документи можуть бути надіслані визначеній кількості отримувачів. Кожен з учасників багатостороннього обміну має можливість погодити та підписати документ. Це зручно, наприклад, при обміні Е-ТТН, багатосторонніми договорами тощо. Докладніше про те, як користуватись цим функціоналом, читайте у релізі до оновлення 11.01.009.

Починаючи з оновлення 11.01.22 розширено функцію багатостороннього обміну первинними документами. А саме, додано можливість додавати, видаляти та редагувати отримувачів документа після передачі первинного документа на підпис. Також, реалізовано можливість організувати багатосторонній обмін без обов’язкового додавання отримувачів у шаблон документа.

Щоб скористатися новим функціоналом для шаблонів, які були створені у попередніх версіях програми, необхідно виконати повторну публікацію.

4. Автоматична нумерація документів.

Нагадаємо, що у програмі є функціонал Автоматична нумерація документів. Він розповсюджується на первинні документи, податкові накладні, акцизні накладні тощо. Отже, надаємо інструкцію налаштування автоматичної нумерації документів на прикладі акцизних накладних для наших нових користувачі, які придбали M.E.Doc та користуються модулем Облік акцизного податку. Докладніше читайте:

Як філіям нумерувати акцизні накладні: інструкція від M.E.Dос

5. Заповнення акцизних накладних.

Для користувачів, які ввозять пальне на митну територію України та здійснюють розрібний продаж пального на АЗС, пропонуємо ознайомитись з інструкціями щодо заповнення акцизних накладних:

Також про це дивіться відео.