вгору

Коли роботодавцям починати подавати повідомлення про виплату коштів до ФСС?

Нагадаємо нашим користувачам, що з 1 жовтня набув чинності Порядок фінансування страхувальників для надання матеріального забезпечення застрахованим особам у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та окремих виплат потерпілим на виробництві за рахунок коштів Фонду соціального страхування України, затверджений постановою ФССУ від 19.07.2018 № 12. Зокрема, набула чинності оновлена форма заяви-розрахунку, впроваджено новий документ – повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, яке страхувальних повинен надіслати протягом місяця з дня проведення виплат за рахунок Фонду соціального страхування (далі – ФСС).

У зв’язку з цим ФСС роз’яснив, що за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, повідомлення подавати не потрібно.

До відома! Нові документи реалізовані в програмі M.E.Doc:

  • C1100101 "Заява-розрахунок для ФСС";
  • C1100201 "Повідомлення про виплату коштів застрахованим особам".

Для подачі цих документів в електронному вигляді страхувальники мають звернутись до робочих органів ВД ФСС або їх відділень для укладення відповідних договорів.

Алгоритм заповнення заяви-розрахунку та повідомлення про виплату коштів дивіться у Блозі Бухгалтера.