вгору

Поштові відправлення здорожчають. Час переходити на ЕДО!

Нам, українцям, не звикати до постійного зростання цін. Разом із продуктами та товарами широкого вжитку дорожчають і поштові послуги! А це питання вкрай актуальне та болюче для сервісних та продуктових компаній, які щомісяця величезними пачками відправляють первинні документи контрагентам! 

Так, “Укрпошта” повідомила про чергове підвищення вартості поштових відправлень з 1-го січня 2020 року. А це означатиме додаткові витрати, які ляжуть на плечі українського бізнесу.

M.E.Doc пропонує вигідну альтернативу — електронний документообіг всього за 100 на місяць! 10, 100, 10 000 чи 100 000 документів — неважливо! Безлімітна кількість за фіксовану вартість. 

Але все по черзі!

Паперовий документообіг — невиправдані витрати! Давайте розберемося чому?!

Відірви, лизни, а потім ще й заплати за це сумнівне задоволення! Якось зовсім не діджитально, зважаючи на розвиток технологічного прогресу! 

Кожен бухгалтер підтвердить, що друкувати, підписувати, пакувати, відправляти, а потім ще й відстежувати доставку документів — це виснажливо. Коли компанія має невелику кількість контрагентів — ще пів біди, але коли мова йде про сотні, а то й тисячі контрагентів — це вже справжнє стихійне лихо.

Співробітники витрачають дні, а інколи й тижні на обробку первинних документів, а власники — тисячі гривень щомісяця. 

І от коли білінговий період закінчився, титанічними зусиллями все запаковано та відправлено і здавалося б можна видихнути з полегшенням. Але ось бухгалтер констатує надвеликі показники дебіторської заборгованості. Розпочинається справжнє розслідування: "Чи отримали ви наші первинні документи на оплату?"

Електронний документообіг з M.E.Dоc звільняє від усіх цих проблем та дозволяє заощаджувати час та кошти!

Що отримує компанія з ЕДО?!

З ЕДО наші клієнти отримують автоматичну обробку та миттєве погодження документів з контрагентами, суттєву економію коштів, контроль статусів — отриманий чи підписаний документ контрагентом, або відхилений, якщо є розбіжності у цифрах! Більше вільного простору, адже електронний архів не займає місця! А ще — гарний настрій та більше часу на цікавіші та пріоритетніші завдання. Зрештою більше часу спокійно попити кави з колегами! 

Кому цікаво порахувати — додаємо трохи цифр

Вартість відправлення одного комплекту документів (4 аркуші) звичайною поштою коштує: 20 грн. Кур'єром, наприклад, “Новою Поштою” — від 40 до 80 грн за 1 комплект в один бік.

Якщо у вас 10 контрагентів, відправлення “Укрпоштою” вам обійдеться — 200 грн, при цьому про гарантовану адресну доставку не йдеться. “Новою поштою” — від 400 до 800 грн на місяць. А якщо додати до цього вартість конверта, паперу, тонеру та обслуговування принтерів, то одне відправлення стане майже безцінним!

Якщо 100 контрагентів, то відповідно “УП” — 2 тис., “НП” — 4 чи 8 тис. і так до безкінечності.

З ЕДО — це завжди 100 грн на місяць незалежно від кількості!

Напевно, що і сама “Укрпошта” би з радістю перекваліфікувалася в інший сервіс! Та поки залишаються ті, хто хоче платити та лизати конверти, цього не станеться!