вгору
13.08.2018
ДФС у Рівненській області роз’яснила, що у випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з органами ДФС Договір про визнання електронних документів.
До відома! Форма примірного договору про визнання електронних документів затверджена наказом Мінфіну від 06.06.2017 р № 557.
Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.
У випадку, коли суб'єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, – штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки:
1) відмова в прийнятті звітності;
2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.
Для отримання нових електронних ключів слід звернутися в центр сертифікації ключів (АЦСК), який видавав електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП).
Перелік документів, які необхідно мати для того, щоб переоформити ЕЦП при зміні директора, дивіться на сайті АЦСК «Україна».