вгору

Змінилося керівництво – подбайте про ЕЦП

ДФС у Рівненській області роз’яснила, що у випадку, коли у платника, який веде електронний документообіг, змінився керівник, головний бухгалтер чи податкова адреса, потрібно отримати ключі електронного підпису на посадових осіб, які мають право підпису документів. При цьому необхідно переукласти з органами ДФС Договір про визнання електронних документів.

До відома! Форма примірного договору про визнання електронних документів затверджена наказом Мінфіну від 06.06.2017 р № 557.

Нові ключі слід отримати до відправки наступної електронної звітності.

У випадку, коли суб'єкт господарювання не змінив електронні ключі цифрового підпису при зміні керівництва, – штрафи не передбачені, однак виникають інші негативні наслідки:

1) відмова в прийнятті звітності;

2) відмова в реєстрації податкових накладних в ЄРПН.

Для отримання нових електронних ключів слід звернутися в центр сертифікації ключів (АЦСК), який видавав електронний цифровий підпис (далі – ЕЦП). 

Перелік документів, які необхідно мати для того, щоб переоформити ЕЦП при зміні директора, дивіться на сайті АЦСК «Україна».