Як зареєструвати КЕП (ЕЦП) нових співробітників у ДФСУ?

Переглядів: 1740

Після отримання нових сертифікатів КЕП (ЕЦП) необхідно їх зареєструвати в контролюючому органі, для цього виконайте наступне:

  1. Із головного меню увійдіть в Звітність – Реєстр звітів оберіть період створення звіту та увійдіть у Файл – Створити звіт.

  2. Для юридичних осіб у розділі Державна фіскальна служба підрозділу Інше із реєстру бланків оберіть документ J1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

Якщо ви фізична особа-підприємець (ФОП), тоді необхідно обрати Державна фіскальна служба – Звітність фізичних осіб та обрати документ F1391103 «Повідомлення про реєстрацію електронного цифрового підпису».

  1. Заповніть Повідомлення, підпишіть та відправте. Спочатку його необхідно підписати сертифікатами посадових осіб, зазначених у табличній частині Повідомлення,  і лише після цього підписати його сертифікатом керівника, що вже зареєстрований у системі.

Повідомлення розглядається протягом одного робочого дня. Ви маєте отримати звіт про доставку документу, квитанцію з підтвердженням про прийняття Повідомлення та квитанцію з підтвердженням про успішне приєднання до договору.