Менеджер архіву програми M.E.Doc: як його використовувати?

13:42 04-01-2019
Переглядів: 1445

Програма M.E.Doc надає можливість створити архів програми – повну копію даних програми, що міститиме копію бази даних програми, копії бібліотек, налаштувань, облікових записів та ролей користувачів.

 

Архів програми, збережений на зовнішньому пристрої, може бути використаний для відновлення даних у випадку пошкодження чи втрати інформації на робочому комп`ютері, або ж у разі необхідності перевстановити операційну систему комп`ютера, чи перемістити програмний комплекс на інший комп`ютер.

 

Дані можуть бути відновлені з архіву програми в будь-який час, що дозволить швидко перемістити або відновити робоче місце користувача.

 

Такий спосіб зберігання резервної копії програми буде зручним для організацій з великою кількістю облікових записів користувачів з різним рівнем доступу до функціоналу програми, так як у архіві зберігаються всі налаштування ролей користувачів програми.

 

Створення архіву програми:

 

1. Перейдіть у модуль Адміністрування та оберіть розділ Менеджер архіву програми.

 

Для мережевої версії програмного комплексу Менеджер архіву програми запускається лише з серверної частини!

 

Для мережевої версії програми радимо впевнитись, що на всіх робочих станціях було припинено користування програмним комплексом.

 

2. Вкажіть ім`я та пароль користувача (користувач повинен володіти правами на створення резервної копії програми) та натисніть ОК:

 

3. У наступному вікні, у разі потреби, змініть налаштування створення архіву програми:

  • встановлена опція Зберігати тільки – вкажіть кількість останніх створених архівів, що потрібно зберігати, попередні архіви, що перевищують кількість заданих, видаляються без можливості відновлення; якщо опція не встановлена зберігатимуться всі створені архіви;

  • встановлена опція Створювати архів з перевіркою бази – перед створенням архіву буде виконано перевірку бази Firebird програмного комплексу; результати перевірки зберігаються у текстовому файлі checkFB.log, перевірена БД буде додана у створений архів, існуюча база даних програми не замінюється,

  • якщо під час перевірки виявлено помилки, архів програми не створюється.

 

4. Для створення архіву натисніть кнопку Створити архів.

 

5. Відкриється вікно Збереження файлу. Оберіть каталог, в якому бажаєте зберегти архів. Натисніть кнопку Зберегти.

 

6. Для коректного копіювання даних перед початком створення архіву програмний комплекс закривається, Менеджер зупиняє службу ZvitGrp.

 

Розпочнеться процес створення архіву програми. Дочекайтесь закінчення процедури.

 

7. Система повідомить про успішне закінчення створення архіву. Закрийте вікно Менеджеру архіву та запустіть програмний комплекс M.E.Doc.

 

Результат створення архіву зберігаються у файлі createFB.log. У файл Planner.log записуються всі виконані операції. Log-файли додаються у папку LOG кореневого каталогу програми.

 

Процес резервного копіювання програми може бути автоматизований, для цього необхідно створити відповідне завдання у сервісі Планувальник завдань.

 

Відновлення даних із архіву програми

 

Перед відновленням даних із архіву програми на робочому комп`ютері обов`язково повинен бути встановлений програмний комплекс M.E.Doc версії не нижче тої, у якій було створено архів.

 

Відновити дані з архіву програми можливо за допомогою розділу програми Адміністрування Менеджер архіву програми. Або ж за допомогою утиліти BackupManager.exe, що доступна користувачам після встановлення програми M.E.Doc.

 

Зверніть увагу! При відновленні архіву у програмі більш пізньої версії відбувається відновлення версії, у якій було створено архів.

  1. Перейдіть у модуль Адміністрування та оберіть розділ Менеджер архіву програми, або запустіть утиліту BackupManager.exe.

  2. Вкажіть ім`я та пароль користувача (користувач повинен володіти правами на відновлення резервної копії програми) та натисніть ОК.

  3. У вікні Менеджер архіву програми натисніть кнопку Відновити з архіву:

  1. Відкриється вікно Відкриття файлу. Оберіть каталог, в якому збережено створені архіви програми. Оберіть потрібний та натисніть кнопку Відкрити:

  1. Перед початком відновлення даних із архіву програмний комплекс закриється, при цьому Менеджер архіву програми зупиняє службу ZvitGrp.

Розпочнеться процес відновлення даних, дочекайтесь закінчення процедури.

  1. Система повідомить про успішне закінчення процесу.