вгору

M.E.Doc — від стартапу до IT-компанії всеукраїнського масштабу

03.03.2020

Програма M.E.Doc увійшла до ТОП-25 найкращих українських брендів за рейтингом, складеним діловим тижневиком “Власть Денег”. До топу потрапили бренди, які стали лідерами у своїх галузях, завоювали довіру клієнтів та здобули популярність.

Олеся Білоусова, СЕО української IT-компанії Linkos Group, розробника програми №1 для електронної звітності та документообігу — M.E.Doc, розповіла про те, як стартап став успішною компанією, продуктами якої користується вся Україна. 

Повна версія інтерв'ю українською мовою СЕО Linkos Group Олесі Білоусової для інтернет-видання “Деловая Столица”

— Олесю, розкажіть, будь ласка, як почалася історія вашої компанії?

— У цьому році нашій компанії виповнюється 20 років. Для українського бізнесу в умовах турбулентності ринку й влади, яка постійно змінюється — це ціле життя. Нам вдалося з невеликого стартапу в маленькій кімнатці стати національною IT-компанією зі штатом в 500 співробітників і найбільшою партнерською мережею (понад 650 партнерів) по всій Україні.

 

— Чим більше бізнес, тим складніше ним керувати. Як вашій компанії вдається бути гнучкою і залишатися в ТОПі довгі роки?

— Важливо уникати бюрократизму. З особистого досвіду я знаю, чим більше компанія, тим складніше залишатися нешаблонними й швидко приймати рішення. Мій рецепт вічної молодості — індивідуальний підхід до клієнта, який завжди хоче особливої ​​уваги та швидких результатів. Ми гнучко підлаштовуємося під його потреби, розробляємо індивідуальні продукти і старанно уникаємо багаторівневих узгоджень.

Те, яким буде продукт, безпосередньо залежить від команди, яка вкладає в його створення своє натхнення і працю. Працювати має бути цікаво! Керуючи командою, я дотримуюся принципів бірюзового менеджменту, які дозволяють максимально розкрити потенціал фахівців і надихнути їх на нові досягнення. Зацікавлений співробітник, який знаходиться на своєму місці, завжди працює з більшою самовіддачею і це добре позначається на продукті.

 

— Ваша компанія була першою на ринку України з пропозицією ЕДО. Як це — бути першими?

— Бути першопрохідцями — завжди складніше, ніж вийти на ринок зі сформованою потребою і готовим набором диджитал-інструментів для просування. Коли ми починали свій шлях, комп'ютер був тільки у головбуха, і нам потрібно було навчати клієнта комп'ютерної грамотності, пояснювати, чому електронний документ кращий від паперового.

За 20 років змінилися технології, операційні системи, девайси і наш користувач. Це вже не тільки бухгалтер і фінансист, а ще й менеджер, якому важлива гнучкість. Разом із тим, і наш M.E.Doc давно переріс систему звітності та документообігу, ставши комплексним рішенням для бізнесу. Він може бути вбудований в сайт замовника, інтегрований в облікову систему або працювати в хмарі.

 

— Як ви думаєте, який основний показник успішності бренду?

— Лояльність клієнтів до продукту — основний показник успішності бренду. Якщо ваш продукт не відповідає потребам користувачів, він буде витіснений з ринку.

Моє завдання, як менеджера великої IT-компанії, дивитися на декілька кроків уперед, а не діяти в короткостроковій перспективі. У наших продуктах ми завжди закладаємо рішення, які будуть актуальними завтра. Наша команда запропонувала сервіс для ЕДО задовго до того, як це стало мейнстрімом. Сьогодні ж ми бачимо тотальну цифровізацію держави і бізнесу, запроваджуються відповідні реформи: е-ТТН, е-акциз, ЕДО, IBAN, РРО — все це реалізовано в M.E.Doc.

Ніхто не скаже про продукт краще, ніж клієнт! Я пишаюся тим, що наш M.E.Doc був визнаний найкращою програмою для звітності та електронного документообігу — отримав нагороду «Вибір року 2019».