вгору

Термінове звернення до клієнтів М.E.Doc від розробника!

2017-07-14 10:08:49

Шановні клієнти!

Повідомляємо Вам, що програма M.E.Doc працює. Ви можете користуватися версією 10.01.188 для своєчасної реєстрації ПН та здачі звітності. Також відновлено та працює сервер СДО, тобто Ви можете обмінюватися первинними документами з Вашими контрагентами в звичайному режимі. Ми робимо все можливе для того, щоб відновити роботу сервісу СОТА в найближчі дні.

Ми обов'язково допоможемо Вам у Вашій роботі.
Ми з Вами, ми поруч.

АЦСК Україна від вірусної атаки не постраждав і працює в штатному режимі. Ключі АЦСК Україна можна повноцінно і без обмежень використовувати в роботі! Якщо Ви втратили ключі або ж зберігали їх на Вашому комп’ютері, радимо Вам отримати нові ключі в АЦСК Україна БЕЗКОШТОВНО. Для цього Вам необхідно звернутися до будь-якої крамниці електронних послуг мережі «Твій час». Порядок звернення описано в новинах на сайті M.E.Doc.

Рекомендуємо Вам змінити електронну пошту для роботи в «M.E.Doc». Як налаштувати іншу поштову скриньку в програмі – дивіться у новинах на сайті.


Також на сайті M.E.Doc у розділі «Гарячі питання» для Вас ми зібрали найбільш актуальні питання та надали на них відповіді. Ми будемо оновлювати цей перелік по мірі надходження нових запитань.

І ще ми хочемо Вам сказати головне:

17 років ми служимо вам вірою і правдою! Робимо все можливе і неможливе, щоб Вам було легко і спокійно з нашими програмами. І робимо це з повагою і любов'ю до Вашої професії бухгалтера і особисто до Вас! І весь цей час Ви відповідали нам взаємністю! Ми вдячні Вам за багаторічну довіру і підтримку! Ми обіцяємо, що будемо і надалі старатися для Вас. Будемо робити наші продукти зручнішими і надійнішими, а сервіс – кращим!


МИ ЦІНУЄМО ВАС І ЗАВЖДИ БУДЕМО
ПРАЦЮВАТИ З КОРИСТЮ ДЛЯ ВАС!

Якщо у Вас є труднощі або запитання по роботі програм, звертайтеся за технічною підтримкою до наших партнерів (контакти Ви можете знайти на сторінці «Партнерська мережа» сайту M.E.Doc) або за ВІДНОВЛЕНИМ телефонним номером +38 044 206 72 10.

Щиро Ваші, Команда M.E.Doc.

Завжди раді Вас чути і готові Вам допомогти.


Dear Customers!

We would like to inform you that M.E.Doc currently works properly. Moreover, for your convenient and safe work, we released the 10.01.190 update. You can download it from the program site for versions 10.01.188 and 10.01.189. In addition to timely registration of M & A and reporting, this update contains forms for monitoring the compliance of PN / RK with the criteria for assessing the degree of risk. Also,  server of document exchange is restored and running, that is, you can exchange primary documents with your counterparts in the normal mode. We are doing everything we can to restore the work of the SOTA service in the coming days.

ACC Ukraine wasn’t affected by a virus attack and operating in regular mode. The keys of the ACSK Ukraine can be fully and unrestrictedly used in the work! If you have lost your keys or stored them on your computer, we advise you to get new keys in the ACCS Ukraine for FREE. To do this, you need to contact any electronic service store "Your time". The order of the treatment is described in the news on the site M.E.Doc.  

We recommend that you change the e-mail for work in M.E.Doc. How to set up another mailbox in the program - see the news on the site.

Also on the site M.E.Doc in the section "Hot questions" for you, we picked up the most urgent questions and provided answers to them. We will update this list as new questions are received.

If you have any problems or questions regarding the work of the programs, please contact our partners for technical support (contacts can be found on the Affiliate Network page of M.E.Doc site) or by RENEWED phone number +38 044 206 72 10.

We are always glad to hear your opinions and always ready to support you!

Truly yours, M.E.Doc team!