M.E.Doc.Бізнес

Миттєвий та законний обмін будь-якими електронними документами з вашими контрагентами

Обмінюйтесь без обмежень
1202 грн|рік

У демо-режимi - 50 документів на місяць безкоштовно

Немає значення, якою програмою користується Ваш контрагент

M.E.Doc забезпечує вільну комунікацію з 90% всіх контрагентів, що здійснюють діяльність в межах України!

  • pic 1 000 000 документів на день

  • pic 4 000 000 користувачів

  • pic 600 000 підприємств

Обмін будь-якими документами

ЕДО з М.Е.Doc – простий та надійний спосіб автоматизації бізнес процесів

  • Договір

  • Рахунок

  • Видаткова

  • Будь-який
    документ

  • Акт

  • Замовлення

  • Вкладення

Інтеграція з будь-якою обліковою системою або CRM

  • Масове завантаження будь-яких документів

  • Отримання статусів документів

  • Вивантаження документів

Функціональні можливості

ЕДО з М.Е.Doc – простий та надійний спосіб автоматизації бізнес-процесів

stvorymo
Формування

власних шаблонів
документів

stvorymo
Підписання та відправка

з КЕП і захищеними
носіями інформації

stvorymo
Автоматична

обробка
документів

stvorymo
Експрес-сповіщення

про отримання
документів

stvorymo
Архівування

та резервне копіювання
е-документів

stvorymo
Інтеграція

з будь-якими
обліковими системами

Нам довіряють

Компанії, які вже перейшли на ЕДО за допомогою М.Е.Doc

Компанія YouControl розробляє інноваційні рішення на основі відкритих даних та надає повне досьє на кожну компанію України. Ми орієнтуємось на потреби клієнтів та передові технології не тільки у створенні зручних інструментів для перевірки контрагентів, а й у взаємодії із ними. А ще ми турбуємось про ефективність бізнес-процесів.

Бізнес Amway  – це орієнтація в першу чергу на людей, тому для нас досить важливими аспектами роботи є зручність та оперативність доставки документів, які надсилають нам наші партнери.

Сьогодні все більшої актуальності набуває діджиталізація, трансформація бізнес-процесів. Це передбачає, насамперед, залучення інноваційних технологій, зміну бізнес-процесів, підвищення рівня ефективності комунікації з клієнтами й вдосконалення умов праці співробітників. Таким змінам для сучасної компанії сприяє впровадження електронного документообміну поруч зі звітністю.

Наша компанія давно подає звіти в контролюючі органи за допомогою M.E.Doc, тому питання вибору рішення з обміну первинними документами в одній програмі вирішено було миттєво.

Не слід боятися впроваджувати новітні технології на підприємстві. Вони якісно змінюють та оптимізують бізнес-процеси. Спочатку докладаєш трохи зусиль, а потім - отримуєш безліч переваг від впровадження

Понад десятиліття наша компанія представляє в Україні світового лідера автомобільного ринку. Сповідуючи глобальну місію Nissаn «Innovation that excites», ми втілюємо новітні технології, які забезпечують сталий розвиток і гармонійний симбіоз людей, авто та природи.

Запрошуємо усіх бізнес клієнтів – користувачів програмного забезпечення M.E.Doc та інших програм, що об’єднує платформа «ПТАХ», отримувати рахунки в електронному вигляді з електронним цифровим підписом! З жовтня 2018 року Vodafone розпочинає процес надсилання

Розглядалась можливість оптимізації своїх бізнес-процесів, яка б дозволила зберегти високу якість сервісу та прискорити строки доставки документів, при цьому розвантаживши персонал від рутинної роботи з паперами.

Впровадження електронного документообігу відповідає сучасним вимогам, значно прискорює процеси обробки документів і здійснення платежів, знижує ризик допущення помилок і оптимізує фінансові витрати сторін

Для досягнення максимального економічного ефекту від впровадження електронного документообміну важливо правильно обрати інструменти. Тоді все пройде успішно

Майбутнє за електронним обігом документів в усіх сферах, адже це швидко та зручно. Крім того, захищає навколишнє середовище. Потрібно зазначити, що ці рішення відповідають найвищим вимогам безпеки та зручності використання

Ми прийняли рішення запровадити електронний документообмін тому, що це дозволяє ефективно використовувати робочий час працівників бухгалтерії, оптимізувати штат і бухгалтерські процеси, миттєво вирішувати проблемні питання

Безперечна ефективність електронного документообміну полягає в скороченні витрат компанії та економії різних ресурсів - часових, людських, просторових. Зменшує витрати на розхідні матеріали при їх копіюванні

Збереження українських лісів є надважливим проектом для кожного з нас. Мета товариства - скоротити кількість паперової продукції для зменшення об`ємів викидів у повітря шкідливих речовин та інших негативних факторів впливу

З огляду на економічність, зручність і цілковиту законність обміну документами в електронному вигляді, гарантовану Законом України прийняли рішення перевести документообмін в електронний вигляд

Головний бухгалтер не тільки організовує бухгалтерський облік, а й дбає, щоб підприємство було рентабельним. Тому коли я організовувала роботу відділу бухгалтерії, прагнула з найменшою кількістю працівників зробити максимум роботи

Ми активно впроваджуємо сучасні технології не лише для підвищення власної ефективності, але й для зручності наших клієнтів. З огляду на велику кількість документів, з якою щодня працює SOCAR, було прийнято рішення використовувати FlyDoc - сервіс для обміну e-документами, що мають юридичну силу, безпосередньо із облікової системи 1С

Перед тим, як запроваджувати електронний документообіг на ОККО, ми вирішили дізнатись у наших клієнтів, чи зацікавить їх таке нововведення, адже ми співпрацюємо з чималою кількістю підприємств, підприємців та фізичних осіб із різноманітних сфер бізнесу і у всіх є свої нюанси ведення документообігу

В нашій місії ми, окрім мети нашої безпосередньої діяльності, як то покращення якості життя і здоров'я людей, надання повного спектру якісних послуг в сфері забезпечення населення якісними лікарськими препаратами, завжди зазначаємо ще й один з найголовніших принципів, яким ми керуємось: суворо виконувати всі договірні зобов'язання і чесно вести бізнес.

Сьогодні ми доставляємо вантажі до 100 великих і малих міст України і гарантуємо, що вантаж прибуде до місця призначення протягом 24 годин. Така співпраця з клієнтом потребує документального супроводу і нам не хотілося, щоб оперативність нашої справи гальмувалася очікуванням паперів.

В процессе использования электронного документооборота выяснилось, что порядка 70% наших контрагентов могут принимать от нас электронные документы

Глобальна діджиталізація ринку B2B вже вимагає від компаній перегляду своїх бізнес-процесів. Ми чітко розуміли, що прийшов час оптимізації й такого важливого напрямку роботи, як договірні відносини з тисячами клієнтів, які переважно є юридичними особами. Тому впровадили у себе електронний обмін документами

Це допомагає заощадити гроші, робочий час і ресурси персоналу, оперативніше працювати з документами, майже повністю виключити помилки людського фактору при складанні документів, що дозволило нам швидше та ефективніше контактувати зі своїми споживачами.

Калькулятор економії

Відмова від паперового документообігу для великого підприємства - це економія сотень тисяч гривень на рік

Заощаджуйте свій час та кошти

Впроваджуйте електронний документообіг вже сьогодні!

M.E.Doc.Бізнес 1202 грн | рік

У демо-режимi: 50 документів на місяць - безкоштовно