Формування рахунку

Пропонуємо для вашої організації додатково:

  • і
  • і
  • і
  • і

M.E.Doc.Держава

Рішення, для малих і середніх підприємств до 500 співробітників. Призначене для розрахунку і нарахування заробітної плати, обліку та управління персоналом.

За допомогою M.E.Doc.Держава Ви зможете:

  • створювати і вести особисті картки та розрахункові листи співробітників;
  • ирозраховувати нарахування до фондів, як підприємства в цілому, так і окремо по кожному працівнику;
  • формувати документи для переводу виплат співробітникам та аліментів в банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди. При цьому M.E.Doc.Держава автоматично:
  • розраховує заробітну плату згідно із чинним законодавством (в розрізі окремих підрозділів та по підприємству в цілому);
  • перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
  • перераховує суми утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України,
  • заповнює розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
  • заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.

M.E.Doc.Бізнес

Обмін е-документами з контрагентами з накладанням ЕЦП.

За допомогою M.E.Doc.Бізнес Ви зможете:

  • обмінюватися з контрагентами необмеженою кількістю первинних документів протягом року за фіксованою ціною;
  • миттєво створювати, надсилати та отримувати юридично значущі електронні документи;
  • створювати власні шаблони документів;
  • безпечно передавати документи в зашифрованому вигляді.

M.E.Doc.Зарплата

M.E.Doc.Зарплата - для малих і середніх підприємств до 500 співробітників. Модуль призначений для розрахунку і нарахування заробітної плати, обліку та управління персоналом.

За допомогою M.E.Doc.Зарплата Ви зможете:

  • створювати і вести особисті картки та розрахункові листи співробітників;
  • розраховувати нарахування до фондів, як підприємства в цілому, так і окремо по кожному працівнику
  • формувати документи для переводу виплат співробітникам та аліментів в банки на особисті рахунки;
  • зберігати розрахункові листи за поточний рік і всі минулі періоди. При цьому M.E.Doc.Зарплата автоматично:
  • розраховує заробітну плату згідно із чинним законодавством (в розрізі окремих підрозділів та по підприємству в цілому);
  • перераховує заробітну плату по кожному співробітнику з урахуванням графіка його роботи;
  • перераховує суми утримань та відрахувань до фондів за попередні періоди при зміні законодавства України,
  • заповнює розрахункові відомості на основі даних з особових карток і розрахункових листів;
  • заповнює звіти (1ДФ, 1ПВ, ЄСВ) на підставі зарплатних даних.

M.E.Doc.Акциз та ТТН

M.E.Doc.Акциз та ТТН для виробників та реалізаторів підакцизних товарів. Розроблений для роботи із системою електронного адміністрування реалізації пального (СЕА РП) та поводження з товарно-транспортними накладними.

За допомогою M.E.Doc.Акциз та ТТН ви зможете:

  • створювати акти інвентаризації, заявки на поповнення об’єму палива, акцизні накладні та РК до них;
  • обмінюватися акцизними документами з контрагентами;
  • реєструвати документи у ЄРАН;
  • формувати запити та отримувати відповіді;
  • проводити звірку документів з ЄРАН;
  • створювати та реєструвати товарно-транспортні накладні;
  • друкувати ТТН та обмінюватись з контрагентами;

ЕЦП від АЦСК «Україна»

Акредитований центр сертифікації ключів «Україна» надає електронні цифрові підписи (ЕЦП), які в цифровому світі є аналогом власноручного підпису. АЦСК «Україна» надає послуги з формування, видання та обслуговування посилених сертифікатів цифрового підпису: ЕЦП юридичних осіб та ЕЦП фізичних осіб.

Наявність ЕЦП відкриває можливості:

  • Подавати звітність до контролюючих органів;
  • Обмінюватись е-документами з партнерами та клієнтами;
  • Працювати в різних електронних сервісах;

«Виїзд фахівця»

Замовити виїзд фахівця в Києві можна для різних потреб:

  • процедура видачі ЕЦП в вашому офісі;
  • установка та налаштування програми M.E.Doc;
  • робота з рішенням M.E.Doc.Корпорація;

Ціна на послугу залежить від виду консультації та кількості компаній.

За детальною інформацією звертайтесь за телефоном +380 44 206 72 39.
З питань вартості та отримання рахунку телефонуйте +380 44 206 72 15.

Для замовлення виїзду спеціаліста заповнюйте форму – і ми з Вами зв'яжемось.

Сума рахунку:0 грн