вгору

Електронний реєстр листків непрацездатності діятиме з 01.01.2019 року

24.07.2018

Держава: звітність та податки

Мінсоцполітики оприлюднило для обговорення Проект постанови щодо утворення Електронного реєстру листків непрацездатності (далі – ЕРЛН). Пропонується, що ЕРЛН функціонуватиме як підсистема Реєстру застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування. Забезпечення його наповнення інформацією покладається на МОЗ, Мінсоцполітики, Національну службу здоров’я України, Пенсійний фонд України разом з Фондом соціального страхування України в строк до 01.01.2019 р. Ці організації зобов’язані розробити проект Положення про створення ЕРЛН та надати його на розгляд КМУ до 01.10.2018 р.

Як зазначено в пояснювальній записці до Проекту, основним завданням Фонду соціального страхування та його робочих органів, зокрема є здійснення перевірки обґрунтованості видачі та продовження листків непрацездатності застрахованим особам, у т. ч. на підставі інформації з ЕРЛН.

Нагадаємо, що електронний реєстр листків непрацездатності – це система накопичення, зберігання та використання інформації про видані, продовжені та обліковані листки непрацездатності (п. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» від 23.09.1999 р. № 1105-XIV).

Реалізація цього акта створить передумови для видачі листків непрацездатності в електронній формі та поступового скорочення їх використання у паперовій формі. А виконання – забезпечить розвиток правовідносин, за яких унеможливиться фальсифікація листків непрацездатності та допущення порушення під час їх видачі.

До відома! Нова форма заяви-розрахунку для отримання лікарняних діятиме з 01.10.2018 р. Докладніше про це читайте на нашому сайті.