вгору

Електронний сервіс щодо отримання ліцензій на право роздрібної торгівлі алкоголем та тютюном запрацює з 02.08.2018р.

З 02.08.2018 р. у зв’язку з запровадження в експлуатацію програмного забезпечення «Ліцензування виробництва та обігу (спирт, алкогольні напої, тютюнові вироби)» та відповідно до розпорядження ДФС України від 28.02.2018 № 18-р «Про ведення Реєстру виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами», вводиться єдиний зразок заяви яка заповнюється суб’єктами господарювання в залежності від дії, а саме:

- видача ліцензії;

- внесення чергового платежу (щоквартальна сплата за ліцензію);

- переоформлення ліцензії та внесення змін РРО;

- видача дубліката ліцензії;

- анулювання ліцензії.

Для оформлення нової ліцензії, видачі дубліката ліцензії, подовження терміну дії ліцензії до податкової необхідно надавати платіжні документи (квитанція, платіжне доручення) по кожній заяві окремо (тютюнові вироби та алкогольні напої), а саме: окремий пакет документів подається на оформлення по кожному торгівельному об’єкту.

ДФС надані рекомендації щодо заповнення заяви на видачу ліцензії, на внесення чергового платежу, переоформлення ліцензії та внесення змін РРО, на видачу дубліката ліцензії та на анулювання ліцензії та сам шаблон заяви.

До відома! На офіційних веб-сайтах органів ліцензування, Держпідприємництва та ДФС розміщується інформація, що міститься в Єдиному ліцензійному реєстрі: Реєстр виданих, тимчасово призупинених, анульованих ліцензій на право здійснення роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами.

Крім того, на нашому сайті був опублікований матеріал щодо подачі заяв на отримання ліцензії на оптову торгівлю і виробництво спирту, алкогольних напоїв і тютюнових виробів (ознайомитись можна тут).