вгору

Підстави для відмови у реєстрації РРО

03.08.2018

Держава: звітність та податки

Як нагадали податківці, п.8 р.2 Порядку реєстрації та застосування РРО, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари (послуги), затвердженого наказом Мінфіну від 14.06.2016 р. №547 (далі – Порядок - № 547), передбачені підстави для відмови у реєстрації РРО.

А саме:

  1. РРО вже зареєстрований;
  2. модель (модифікацію) РРО не включено або виключено з Державного реєстру РРО;
  3. РРО не відповідає сфері застосування, зазначеній в реєстраційній заяві;
  4. ЦСО не має права на технічне обслуговування та ремонт РРО у зв’язку з відсутністю договору з виробником (постачальником) такого РРО;
  5. документи подано не в повному обсязі;
  6. в контролюючому органі наявні відомості про анулювання ліцензії на право здійснення відповідної господарської діяльності;
  7. відсутній документ на право власності або інший документ, що дає право на розміщення господарської одиниці, де буде використовуватися РРО;
  8. Суб’єкт господарювання (далі – СГ) не включено до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань;
  9. СГ не перебуває на обліку в контролюючому органі, до якого подано документи на реєстрацію РРО;
  10. СГ або його відокремлені підрозділи не перебувають на обліку в контролюючому органі за адресою господарської одиниці, де буде використовуватися РРО.

За наявності вищезазначених підстав контролюючий орган не пізніше двох робочих днів з дати надходження документів для проведення реєстрації РРО надає або надсилає повідомлення про відмову у проведенні реєстрації РРО із зазначенням підстав для такої відмови (п.9 р.2 Порядку № 547). Також дане роз’яснення було надано на Інформаційно-довідковому ресурсі «ЗІР», категорія 109.06.

Додатково щодо пропозиції Уряду спрощення використання РРО та Яку дату вважати датою реєстрації РРО читайте у Блозі бухгалтера.